Gå til innhold

Tidlig UL i dag :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal vi på tidlig UL for å se at alt er bra med den lille. Gleder meg kjempe masse, men er samtidig nokså nervøs for at noe skal være galt :/ Vi hadde en SA i mai og har hatt tidligere også...

Så nå venter jeg som en unge på julaften på at klokka skal tikke mot 13.00, sånn at jeg kan kjøre til byen. Burde lest til eksamen neste uke, men er så spent at jeg knapt klarer å sitte i ro, i tillegg til en kvalme fra H.......E :( Skal sies at jeg sover som normalt som en baby for tiden, men i dag fikk jeg ikke sove etter 07.00.....

 

What to do??? :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og ta det med ro. Husk at det ikke er sikkert at du ser hjerteslag hvis du har kommet veldig kort i svangerskapet. Jeg var på ul i dag, jeg trodde jeg var 6 uker på vei, men embryoet tilsvarte bare 4 uker. Fikk ikke se hjerteslag eller noe, bare en mørk flekk, hehe.

 

Så ta det kuli, det går nok helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...