Gå til innhold

noen som har 3 barn, hvor nr 2 og 3 kom tett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan noen vær så snill fortelle meg at dette blir bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Lurer på det samme som deg. Har ei på 5 og ei som blir 2 i januar, nr 3 har jeg termin med i november. Hun på 2 år er så mamma dalt og det er kun mamma som skal gjøre alt, legge, bytte bleie, kle på, gre hår, osv.

Hvordan skal jeg liksom få til det med en nyfødt? Pappan prøver jo, men hun skriker rett ut.

Det har liksom godt så langt at jeg ikke klarer å glede meg til den neste kommer, for jeg ser bare for meg at det blir bare slit.

Huff, ble klaging detta. Håper virkelig noen kan komme med noen positive opplevelser :o)

Skrevet

23 mnd mellom nr 2 og 3...nr 2 har vert mye syk og eg har vel dullet litt vel mye med han...så han er mamma dalt ja...har gått super fint, han er så glad i lille babyen og hinn dagen sovnet 2 åringen og babyen i fanget mitt begge to:)

Skrevet

Det kommer nok til å gå helt fint=) Det vil være litt vanskelig i begynnelsen, men tar ikke lange tiden før dere tilpasser dere.

jeg har en gutt på 3,5 og en jente på 18 mnd og nå venter jeg en gutt til i nov/des. Jeg er sikker på at det vil gå bra, men vanskelig blir det. Jeg er i tillegg alene med alle tre da det ble slutt mellom meg og BF i helgen og jeg har ingen foreldre som kan hjelpe.

Men det går seg til=)

Det har jeg all tro på. Det vil sikkert være lurt å dra hjem fra klinikken så fort som mulig og komme inn i rutinene med en gang. La de eldre barna ta del i babyen slik at dem ikke blir sjalu og føler seg nok som flinke storesøsken. Sov når dere kan!! veldig viktig når det er tre barn i hus=)

Men det ordner seg og kommer itl å gå kjempe fint=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...