Gå til innhold

Jeg er Berit, og har noe å si. :=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått høre av en del av mine kunder at det er snakk om meg her inne på denne siden, så jeg bestemte meg for å lage meg en brukerkonto, sånn at jeg fikk gi dere en beskjed. Jeg synes denne spåingen opptar for mye av min fritid, så jeg har bestemt meg for å slutte. :=)

Men, jeg spår 20 stykker til før jeg slutter ( Etter ønske fra en av mine kunder ).

De som er interesserte, kan sende epost til; [email protected].

Alle får svar idag. Etter idag blir det ikke mer spåing fra meg. :=)

MVH Berit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UFF SÅÅÅÅ TRIST DA...

Pga av det tar me tid så har du bestemt deg for å slutte, også vil du bruke enda mer av din tid her i dag???

Rare greier..

Jeg spår forresten at du ikke er BERIT i det hele tatt!!

Skrevet

Ja, siste dagen med spåing idag :=)

He-he, da spår jeg at du ikke er klarsynt :=)

MVH Berit.

Skrevet

Jeg har sendt deg mail, berit.

Venter spent på svar ;)

Skrevet

Og dette er gratis spåing da eller?

Skrevet

Da har jeg sendt deg mail. Håper du kan ta deg tid til å svare! :-)

Skrevet

Nei.Jeg sendte mail til hu, og fikk svar nå. Koster vist penger ja.. 100 kr .. 150 hvis det er over 20 spm :P Er det verdt det?

Skrevet

nei. 100 kr siden det tar så mye av tiden hennes.. 150 hvis det er over 20 spm.. Er det verdt det?:P

Skrevet

Synes ikke det er dyrt jeg.... har f.eks vert hos lilli bendris, der kosta det 750 for 30 min.

mao, hun kunne tatt seg mye bedre bettalt!

Skrevet

hehe.. Med andre ord sitter hun og gnir seg i henda og får inn 2000 kr i dag om mange nok er "dumme" til å betale henne (evt mer om man betaler 150 kr) Ganske god dagsbetaling det ja!! Nei, JEG synes ikke det er verdt det, men så har jeg ikke så mye tro på spådamer heller da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...