Gå til innhold

Sykdom og reise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til Tyrkia i 2 uker på onsdag i forbindelse med svigermors 60 års dag. Turen har vært planlagt i snart et år og vi gleder oss alle sammen.

Nå har imidlertid minstejentablitt syk og har 39 i feber. Jeg bekymrer meg for det meste og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

1. Gi henne en paracet og reise og håpe at det går fort over. Vet de har lege på hotellet også, men pleien er vel ikke like god der nede.

2. Bli hjemme og være lei oss alle sammen

3. Ta kontakt med lege i dag og få henne sjekket selv om det sikkert er en vanlig virusinfeksjon og jeg kommer til å virke som hysterisk. Ville jo ikke dratt til legen under andre omstendigheter

Jeg håper selvfølgelig at hun er frisk til vi skal reise. Vet ikke om hun er smittsom eller ikke heller med tanke på flyreise osv.Hva ville du ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første er det mye feber og snufsing som går nå.

Jeg har vært i liknende situasjon som deg, do da til legen med mini, sa det var pga reise, fikk sjekket crp og det viste seg å være halsbetennelse.

Fikk da penicilin, og reiste på ferie.

Vi badet og koste oss hele uken vi, ingen problem!

Og siden jeg har slik flaks havnet jeg på sykehus\legevakt i Tyrkia en gang også, og jeg må si jeg ble bedre ivaretatt enn her hjemme. De var kjempeflinke, gode i engelsk og veldig profesjonellt.

Dra til legen for sikkerhetsskyld.. og reis på ferie, ingen hindring!

barn blir fort kvikke og raske igjen. Bare hold henne utenfor varme og husk mye drikke de første dagene.

og GOD TUR!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...