Gå til innhold

mensenmurring??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer a? Blir helt nervøs her jeg sitter. Kjenner sånn svak mensenmurring i magen. Det kommer og går litt... er dette normalt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. jeg sitter her med det samme. våknet i går tidlig med kraftige mens smerter. som varte ut hele gårsdagen. og de er her enda. så jeg gikk til legen. da fikk jeg bare til svar av sykepleierene i resepsjonen at det var urinveisinfeksjon. uten at jeg fikk snakke selv med legen. de så på en urinprøve jeg leverte sist torsdag.

 

men om du blir for engstelig så kan du ringe jordmoren din. bedre med en ekstra sjekk, enn en for lite.

 

men det er nok ikke noe farlig skal du se :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt er du på vei?

jeg sitter her med delvis det samme. jeg våknet av kratige menssmerter i går, som varte utover hele dagen. og idag tidlig. og jeg ble kjempe nervøs.så da dro jeg til legen. fikk bare snakke med sykepleierene i resepsjonen, så fikk jeg til svar det var nok bare smerter som var i sammenheng med en urinveis infeksjon. å det sa de utifra en urinprøve som jeg leverte for 4 dager siden. ( fikk ikke snakke selv med legen )

det er nå den 6 kuren jeg går på så langt å jeg er 25 uker på vei. så litt smålei og irritert nå, at jeg bare får en ny kur hele tiden. da jeg også har proteiner i urinen samtidig. men skal vel stole på hva legene sier.

 

men om du er veldig nervøs kan du ringe jordmoren, eller legen din, det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite. men du skal nok se. det er ikke noe farlig som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde mensmurringa gjennom heila svangerskapet sist gong og denna gongen har eg og, er heilt normalt for meg seie dei. Men dei vare ikkje heile dagen konstant, er litt meir tidvis gjennom dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...