Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Dag 3 i dag, level 1, Alt i kroppen verker, er så støl som jeg aldri har vert før. Kan ikke si treningen i dag står høyest på ønskelisten, men jeg skal nok gjennomføre Noen med erfaring, hvordan funka det for dere? Takk for svar
duracellmamma Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Hei Opplevde det samme som deg jeg. Stiv og støl. Hold på 2 uker eller noe så ga jeg meg, syns det var litt kjedelig men bra trening Zumba er mye mer morsommere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå