Gå til innhold

Noen som har opplevd såre brystvorter UTEN at det er psm/graviditet???


Drømme Stress ned-mamma

Anbefalte innlegg

De pleier jo å bli litt såre, men det er mest hele brystene som blir vonde, mens jeg venter på tanta. Men nå er det bare brystvortene.... men det KAN også hende at jeg hadde eggløsning for 5 dager siden..ikke 10 som ff sier.. Men, anyways.

 

Er jo litt hysterisk over disse eggløsningene mine. Hehe. Hele "bli gravid" greiene er ikke så nøye bare eggløsningen kommer! Da vil jo vi i følge statistikken høyst sannsynlig bli gravide på egen hånd, innen rimelig tid. Hehe..

 

Men siden jeg har litt hoppete temper (dårlig batteri i tempmåler kanskje??) så er jeg pokker meg ikke sikker.. derfor jeg spør

 

Har noen fått såre brystvorter uten grunn? Altså det var ikke pms eller graviditet?? Er så bekymra for om eggløsningen min lurer meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir også forvirret av temperaturmåling og ff. Trodde jeg hadde EL ca 1.september, men jeg har ikke fått mensen og ingen positiv test. Har ganske lave temperaturer, så jeg lurer på om jeg ikke har hatt EL i det hele tatt eller om den ble forsinket.

 

Jeg pleier å få større pupper rett før jeg skal ha mensen, men det har jeg ikke nå. Brystvortene er litt såre, men lurer på om det kanskje bare er ønsketenkning fordi jeg vil være gravid. Har også fått noen sånne nupper/kviser på puppene, det pleier jeg ikke å få. Noen som vet hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min kjære kjære Drømme dame!! Nå er det virkelig din tur asså.

Jeg har aldri opplevd såre brystvorter hvis ikke jeg har vært gravid, kun brysta. De gangene jeg har vært gravid har jeg fått vondt i brystvortene en liten stund etter el. Et godtn tegn med andre ord.

Krysser fingrene for at det endelig er din tur vennen. Stooor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

Jeg fikk veldig såre brystvorter ca 2 uker etter ppille slutt..Varte i ca 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så forferdelig forvirrende, dette her! Hehe..

 

Har kjøpt noen billigstrimler som ligger klar og venter om morgenene, så har jo allerede testa et par dager nå! Haha! Dust, vettu :P

 

Det er jo bare å vente og seeee...som aaalltiiiid... Det morsomste jeg vet! :D:P

 

Håper kroppen min aper etter deg, Katta :D Koselig å se deg her inne, forresten! Håper alt står bra til med lille gullet ditt :D (og jeg må si at ekteskapet overgår alle forventninger :D Håper ditt også blommmstrer i spedbarnstiden!! Hihi)

 

Enten 5 dpo eller 10 dpo :-| Tror jeg må få bytta batteri i den temperen min. Er jo brukt daglig i ett år nå, gitt! Shit..tia går altfor fort! 22 mndr med prøving nå....................!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg inn her jeg,

 

har også hatt svært såre brystvortet fra lørdag av, har ikke kommet igange med syklus etter p.pilleslutt.. så vet ikke hvor i "syKLUSSEN" jeg er.

hadde murring og stikking i magen på torsdag og fredag, så kan kanskje være el. noen om vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av 15 pp. var det kun den ene gangen jeg hadde såre brystvorter. Og da var jeg GRAVID!

Ønsker deg all den lykke kjære Drømme. Nå MÅ det bli din tur!

 

Gode klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baaah!! Måkke si sånn du og, perle79!!!! Haha...blir jo nesten innbilsk her :D:P

 

Enten har jeg vondt i brystvortene fordi kroppen ikke har hatt el og er i hormonell ubalanse (selv om jeg ikke har merket noe i kun brystvortene før), eller så har jeg hatt el, men av en eller annen grunn, som så mye annet med denne reproduktive delen av kroppen vår, så får jeg bare bittelitt pms...eller så er jeg gravid :P Jau! Har sikra meg nå!

 

....men...jeg er jo ikke god da. Måtte ta en test nå, så tenkte jeg at jeg skulle la denne ligge en halvtimes tid :P I motsetning til siste halvåret jeg har vært veeeldig flink å kaste testene rett etter tidsfristen....må jo ha det litt morro :P Nettopp kjørt gubben på flyplassen. Hehe. Hjemme alene-kos :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også såre brystvorter. Har ikke hatt det siden sist jeg var gravid og i starten på ammeperioden..

Håper å krysser fingrene for at det er mange spirer på vei her inne =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Jo går kjempefint her, men litt trett og sliten av en krabat som ikke sover nesten noen ting om dagen. Men han er jo snill og skjønn da!! Koser meg veldig. Håper virkelig kroppen din aper etter meg ja!!

Er fortsatt lykkelig gift, og godt å høre du også er det hehe. Nå krysser jeg fingre og tær for at du får en pos.test om få dager.

Stoooor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håååper jeg ogsååå..

 

Også var det såååå koselig å høre fra deg, Katten. Føler meg litt igjenglemt innimellom.. hehe.. koselig å bli husket på :D

 

Men...klarer ikke tro at det er noe...tviler på hele eggløsningen min når ikke puppa blir vonde :P Prøver å tenke etter om jeg fikk såre brystvorter før jeg oppdaga bidronninggeleen....men kan ikke huske noe...skulle tro jeg hadde huska OG notert ned sånne ting når vi allerede hadde prøvd i halvannet år, mener jeg! Hehe..

 

Det er som jeg sier..for min del ihvertfall. Det er litt godt å få leve i håpet innimellom :) Kræsjen kommer uansett hvor godt en forbereder seg på det værste, så da kan jeg like godt bare håpe og kose meg og lete videre etter symptomer :D

 

Men seriøst..jeg håper jeg ikke begynner å fryse før disse nipplene gir seg, altså....shiiiit. Står å hyler hvis jeg får litt frysning vettu og det knopper seg. Haha!! TMI!! (Too Much Information)

 

Jaaja.. Nå kommer snart mannen eeendelig hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...