Gå til innhold

hahaha....kjente jeg befruktingen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sykt spørsmål, men det var litt morsomt da.

3-4 timer etter sex er jeg ganske sikker på at jeg hadde eggløsning. Det kjentes ut som alle andre ganger, men, det var endel vondere. Jeg ropte til mannen at nå hadde han gjort meg gravid. Egentlig så skulle vi vente til januar med å bli gravide, men så var kondomen så langt unna at vi tok en sjangs. Vi lo godt av denne tilfeldigheten.

Fornuften sier jo at man ikke kan kjenne en befruktning, men tror dere det faktisk kan være mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg personlig tror ikke det er mulig, med mindre du er synsk da:) Men man vet jo aldri, gjenstår bare å se om 2 ukers tid:)

Skrevet

Nei synsk er jeg ikke :-) All fornuft tilsier jo at man ikke kjenner befruktningen, men er jeg gravid, så kommer jeg til å påstå det....hihihi

Skrevet

Vi ble gravide for et par år siden, jeg husker jeg tenkte etterpå at nå ble jeg gravid. Vet ikke helt hvorfor, og har ikke tenkt sånn før og heldigvis ikke etter he he. Testet to uker etterpå og var gravid, av ulike årsaker er jeg helt sikker på at det var den gangen jeg trodde, uten tvil.

Skrevet

Da jeg ble gravid med nr to, kjente jeg en slags "smerte" eller noe, tror det var dagen etter sex. Tenkte at "naa ble egget befruktet"... Dagen etter det igjen, kanskje det var et par dager etterpaa, husker ikke eksakt, kjente jeg en annen slags smerte i livmoren, og tenkte " naa festet egget seg i livmoren".

14 dager etterpaa viste testen positiv:)

Tilfeldigheter? Kanskje det, men likevel var det som at jeg visste at NAA ble jeg gravid... Man skal vel ikke faa smerter naar egget blir befruktet, men... Dette var min opplevelse hvertfall :)

Skrevet

Jeg er anonym 09:02, bare så det er sagt, dette var da jeg ble gravdi for fjerde gang, så jeg hadde gjort det før. altså! Men har ikke tenkt over sånn før, heller ikke kjent det.

Skrevet

Jeg kjente noe jeg aldri har kjent før i magen når jeg ble gravid. Utrolig rart , men sant.

Skrevet

jeg ha skjønt begge gangene at NÅ blir jeg gravid. kan ikke si at jeg kjente noe spesielt, men det var akkurat som om underbevisstheten min fortalte meg noe jeg umulig kunne vite. derfor har jeg visst når det har skjedd hver gang, selv om ingen av gangene var spesielt planlagt..

Skrevet

Jeg kjente også en spesiell følelse i magen som jeg aldri har kjent før etter sex.

Skrevet

Jeg visste da jeg ble gravid med nr 2. God sex til riktig tid i perioden, en liten fysisk "kjenning" sammen med en slags psykisk "visshet" :)

Skrevet

Takk for svar jenter.

Kjekt å høre at andre også har hatt lignende opplevelser. :-) Noen ganger vet man bare ting, er rart det der. Nå er det gått noen dager siden denne opplevelsen, og jeg har ikke noe sterk følelse av at jeg er gravid. Så blir spennende å se da. Tidsmessig så kunne vi godt ventet noen måneder. Har jo bare vært tilbake i jobb i 3 uker....:-)

Skrevet

Så morsomt, ble litt spent jeg nå! Du må nesten oppdatere oss HI :)

Selv tenkte jeg for noen uker siden at "Shitt, nå ble jeg gravid". Og jammen ble jeg ikke gravid. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...