Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Ja, så var jeg havnet i gruppa skilt pappa jeg også. Ville det ikke, men den veien gikk det. Nå begynner jeg så smått å føle behovet for å finne meg ei ny jente og dele hverdagens gleder og sorger med. Har dere noen tips til hvordan en skal gå frem? Har en sønn på 4 år som jeg har 40 prosent omsorg. Jeg ser ganske bra ut, 30 år, tjener godt i jobb som privatpraktiserende tannlege. Noen gode ideer til steder å treffe noen, ting å gjøre, hvordan forholde seg til at jeg har et barn. Nå har det seg også slik at vi bor på eksens hjemsted og at jeg ikke kjenner noe særlig med folk her... litt bygdenorge. Vet ikke helt hvilken enda jeg skal begynne i for å lete etter den rette. Jeg er ukuelig optimist på at familie og barn skal jeg ha og selv om jeg elsker gutten min over alt på jord vil jeg ha flere.
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg dater litt fortiden og syns sukker.no er en bra kanal å møte folk på! Eller match.com. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Kanskje det er tur grupper der du bor eller du kan ta med deg sønnen din i bassenget og slik komme i kontakt med andre. Ikke tenk at du er ute etter en ny kjæreste nå i starten. Bli heller kjent med flere og så etter hvert se om det er noen du vil bli mrene kjent med. Ta deg god tid. Ikke greit om du begyner å date den første å beste når du bor i bygdenorge. Om det ikke klaffer da heller vil folk fort få vite det.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 nå måtte jeg nesten le, patetiske menneske..hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå