Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Gutten min har vært syk en periode, men virker frisk igjen.... Forrige dagen våknet jeg med veldig vond hals og litt feber... Svettet og frøs om hverandre uten at feberen var veldig høy. Hadde stiv nakke som var fryktelig vond fra nakken og oppover i hodet. Har sjelden spist så mange paracet som jeg har gjort de siste par dagene... har følt meg så utrolig energiløs og sliten. Har følt at jeg skulle besvime når jeg har hatt lillegutt på stellebordet osv.. Skummelt! Synes bare det er så rart at jeg har vært SÅ sliten når feberen har vært ganske lav.... Noen som vet hva det kan være, eller hva som går for tiden?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Mannen min har klaget over vondt i halsen i dag. Tror han håper at det er over når han står opp i morra... Men det tviler jeg egentlig på. Forkjølelse og influensa liknende greier er vel nokså typisk om høsten. God bedring
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg har hatt mitt livs værste forkjølelse de siste 2 ukene. Hører om flere andre som også har hatt kraftig forkjølelse. Jeg hadde over hodet ikke overskudd til stort annet enn å holde sengen den første uken, men nå hadde jeg ikke super masse energi fra før av heller. God bedring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå