Gå til innhold

Noen som har prøvd go 123 her? Hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det å ha i seg? Og fikk du noen resultater? Og brukte du det som eneste ernæring i en periode, eller bare som erstatning for noen måltider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det smakte helt forjævlig...klarte ikke svelge det...fikk faktisk ikke i meg første glasset,..

gikk og kjøpte allevo på apoteket..heller ikke noe godt..men klarte å få det ned hvertfall..og ja..det funka..erstattet 3 av 5 måltider med shake fra allevo..de har supper og barer også som man kan supplere med..

kunne erstatte alle måltidene med den tror jeg..men ville ha litt vanlig mat og..

gikk vel ned 5 kilo på 1,5 mnd ca :)

Skrevet

Helt enig med deg over. Det smakte forferdelig.

Skrevet

Jeg bestilte en slik prøvepakke for å smake go 123. Det var helt grusomt, kastet nesten opp av det. Fikk det nesten ikke ned. Gud noe sånt hadde jeg aldri gått på!

Skrevet

Har prøvd alle pulverkurer som finnes....fullstendig mislykket! Nå sverger jeg til lavkarbo, lekende lett å miste vekt, med masse god mat!

Skrevet

Hvordan er prisen på allevo i forhold til go 123 da? Jeg har gått ned mange kilo, men nå står jeg fast. Har gått på kurs så jeg vet hva jeg skal spise og ikke spise, og hvordan jeg skal holde vekta, men vil altså bare ha litt drahjelp for å klare de siste 10-15kg jeg ønsker ned. For jeg tror jeg lettere klarer å trene regelmessig også bare jeg blir litt lettere og føler at treningen går lettere på en måte.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...