Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Kommer aldri til å få normal døgnrytme... B menneske til de grader, blir sittende til langt på natt og sover halve dagen... Flere der ute?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Fordi det er fantastisk herlig å nyte stillheten i huset :-) Ha litt alenetid....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Meg! Jeg klarer ikke komme meg til sengs. Synes det er utrolig kjedelig å legge meg, så drøyer det helt til jeg er så trøtt at jeg sovner med en gang. Makter ikke ligge der å prøve å sove, for da får jeg tankekjør, åsså blir det aldri søvn. Så da sier det seg selv at jeg sover bort halve dagen, og er inne i en ond sirkel. Kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Har samme problem, men må tidlig opp da jeg har tre små.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Alltid noe gøy på TV, festlige innlegg på dib, og ingenting er verre enn å ligge å vri seg i senga... må være så trøtt at jeg sovner med en gang. Godt det ikke bare er meg som har problemer med leggetida ;D
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Nå MÅ jeg legge meg!! Ha en morsom natt, folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå