Gå til innhold

Trener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med hva, og hvor mye?

Jobb, og små barn?

Føler jeg aldri kommer igang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Sykler til jobben (8 km, bratte bakker begge veier)

jogger etter leggetid

spiller fotball (to ganger i uken)

Springer etter en rabiat 2-åring x 100000 pr uke

Danser med ungene

Løper til barnas fritidsaktiviteter pga alltid sent ute.. Så svetten siler..

Går i fjellet, så ofte jeg kan. Som regel etter at ungene er i seng..

Elipsemaskin når det er drittvær ute. Kjedelig, men greit med god musikk på øret.

fulltids-student med praksis tilsvarende 90%stilling, 90%husmor og 100% mamma..

Skrevet

og jeg har gått ned 15 kilo i år.. det glemte jeg å si;-)

Skrevet

Og du kom bare igang?

Har 3 små, er rimelig sliten når kvelden kommer:-(

Skrevet

Nei, trener ikke. Går tur med bikkja ca 30-45 min hver dag og det er det.

Men er nok i dårlig form også... Ikke lett å komme i gang,nei.

Skrevet

Godt å høre at det er fler av oss:-)

Ikke lettå komme igang nei.

Skrevet

Ja jeg trener. Styrke,kondisjon og dans på matta hjemme på stuegulvet, jogger/går tur hver dag- iallefall så langt det lar seg gjøre.

har en sønn på snart 6mnd,samboer. Får ikke jogget når jeg må ha med barnevogna-når samboer ikke er hjemme.

Er i permisjon enda, men har bestemt meg for å fortsette med det jeg kan når jeg begynner i jobb igjen. har en stillesittende jobb og er nødt til å bevege meg så mye jeg kan siden jeg driver med vektreduksjon.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg trener når jeg føler at jeg har tid og overskudd. Blir som regel ikke mer en 1gang i uka, men det er da ihvertfall noe. Det er alltid tusen andre ting som skal gjøres i huset, som jeg velger å ikke gjøre mens poden er våken fordi jeg gjerne vil leke med han.

Jeg går stort sett til jobb, men det tar bare 20min, så er ikke langt akkurat.

Jeg trener zumba, pilates, og styrke. Hopper hoppetau når jeg føler for det og skulle gjerne hatt rockering. Føler at jeg får mer overskudd av å trene, så skulle absolutt ønske det ble mer prioritert

Skrevet

Hi!

Jeg trener på helsestudio 4 til 5 ganger i uka, som regel etter at mine tre små barn har lagt seg(kl 06.30). Den eldste er 2 år og de minste 7 mnd. Ellers så er vi ute og går veldig mye, alltid i farta;)

Er hjemme i permisjon, så blir jo litt lettere enn å være på jobb.

Skrevet

Trener 5-7 dager i uka.

Har 100% jobb og mann som jobber skift, samt at vi bor på småbruk så han er sjeldent inne og hjelper til der.

2 barn, så de har aktiviteter mandager, onsdager og torsdager og vi drar i svømmehallen med de på fredager. Jeg trener når ungene er på aktivitet (joggetur i 1t) eller på elipsemaksin foran TV når de er i seng (2000 eldste) Legger inn styrke tre dager i uka, og trener da ca 1,5 time. Noen gang på fredager så jogger jeg til svømmehallen, litt over 10km dit.

Jeg kombinerer elipsemaksin/ergometersykkel med TV_titting. Istedet forå sitte i sofaen og se på, så trener jeg samtdig. FUnker supert for meg. "Alle" ser på TV en time eller 3 på kvelden, hva med og bruke den timen,- eller 1 av de tre på å trene? Ikke HVER dag, men en kveld eller tre i uka???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...