Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Forrige måned kom mensen etter 31 dager, denne måneden 25 dager?! Har vært sånn en stund nå at mensen er veldig uregelmessig, jeg prøver å bli gravid også, kan dette være tegn på noe er "galt" med meg?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Vil ikke tro det. Jeg hadde stabil mens i ca 15 år. Kom nøyaktig etter 31. dager. Plutselig ble den skikkelig ustabil en periode. Var vel sånn et år, før den snudde og ble regelmessig igjen. Ulempen er jo at du prøver å bli gravid og dermed er det ikke like lett å forutsi når du får eggløsningen. Kanskje vært en idè å prøve clearblue eggløsningstest? Vi har brukt den under forsøkene med nr 1 og 2.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Trenger ikke å være noe galt. Jeg kan stille klokka etter mensen, men jeg blir ikke gravid uten ivf.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Har aldri hatt stabil mens (kun når jeg bruker p-piller) Fra 3-6 ukers sykluser... men legene jeg har tatt det opp med sier det ikke nødvendigvis betyr at noe er galt. Har snart tre barn, så det har ikke vært problem å bli gravid...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Hvis du nylig har sluttet med p-piller og syklusen er veldig ustabil kan det være et tegn på PCOS. Det finnes blandt 5% av befolkningen og kan gjøre det vanskelig å bli gravid. http://www.lommelegen.no/322856/polycystisk-ovarialt-syndrom-%28pcos%29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå