Gå til innhold

Det er vel ikke mulig? (ang. graviditet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer bruker alltid kondom når vi har sex..men ikke under hele akten..Når han kjenner det begynner å nærme seg tar han det på.

Går vel ikke an å bli gravid da nei? Han hopper ikke av i svingen liksom, og kondomet er på et par minutter før han kommer liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er fullt mulig. Mange (antagelig de fleste) menn lekker litt sædceller underveis i et samleie.

Skrevet

Det står vel til og med på kondompakkene at den må sitte på under hele samleiet? Det er ganske godt gjort at to voksne (?) mennesker ikke har fått med seg det. Jo, det kan skje!

Skrevet

Haha, selvfølgelig er det fullt mulig!

De fleste menn kan "skvette" litt lenge før utløsning, mange allerede før man har kommet i gang, av ren opphisselse.

Passende med et aldri så lite "gratulerer"?

Skrevet

Har du ikke sett de "smøredråpene" som kommer fra penis fra den blir erigrert til orgasmen kommer? Det er sæd så godt som noe......

Skrevet

hehehe..ouf:p

Jeg er ikke sein eller noe altså, bare kom til å tenke på det for jeg har følt meg så kvalm de siste dagene, unasett er det vel for tidlig å få noe graviditetstegn så tidlig:)

Trodde det var det med å hoppe av i svingen som var litt risikabelt, men virker slik som det gjelder under HELE samleie. Så fra nå av tror jeg det blir kondom på fra start til slutt;)

Skrevet

Håper du er klar over at kondom ikke er 100% sikkert heller...men helt klart mer sikkert enn å gå halve akten uten

Skrevet

Vel, det er ingenting som er 100 % sikkert da!

Skrevet

Det er faktisk fult mulig å bli kvalm og få andre graviditetssymptomer veldig tidlig. Med min andre var både jeg og legen sikre på at jeg var 6uker lengre på vei enn det jeg egentlig var, fant ut på ultralyden at jeg var bare 12uker på vei når vi trodde at jeg var 18uker! Og mye av grunnen til at vi trodde jeg var kommet så mye lenger var fordi at jeg var super dårlig fra 24timer etter sex`en.

Jeg og faren til begge guttene mine hadde sjelden sex og i den perioden jeg ble gravid med den minste var jeg i tillegg mye hos foreldrene mine, så var bare to alternativer med tanke på når jeg kunne blitt gravid!

Skrevet

Ja, det er mulig. Men, når det er sagt. Det er ikke vanlig at skjer.

Om det er snakk om smøredråper så er det ikke nok kvalitetsperm til at de kan svømme opp i livmoren din ene og alene uten kraften fra strålen.

Noen menn, derimot har en sprut rett før orgasmen kommer, derfor er det risikabelt å hoppe av i svingen.

Dette har jeg blitt fortalt av en gynekolog ifb med farskapsspørsmål.

Skrevet

Hvis han bare har kondom på liksom, må du nok regne med å bli gravid!

Skrevet

Tro meg! Det går veldig godt an!

Hilsen gravid for 3. gang...

Skrevet

Jeg vil nå påstå at å ta på seg kondomen like før han kommer, er omtrent det samme som å hoppe av i svingen!!

Par som lever etter dette prinsippet kalles ofte for foreldre...

Skrevet

Nja..er ikke helt enig i det jeg altså. Forskjell på å ha på seg kondom 2-3 minutter før han kommer, enn å hoppe av i svingen et par sekunder før han kommer:)

Skrevet

"halve akten uten!" hahaha

HI: kondom sitter på de siste par minuttene. Du har visst ikke mye tro på utholdenheten til HI sin mann. Eller er det hva du er vant til? ;)

Skrevet

Haha.. nei, han holder litt lengre enn et 5 minutt altså;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...