Gå til innhold

hva burde ejg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann har to søstre som jeg ikke går overrens med,. hvert mye krangel gjennom lang tid.

saken er nå at min mann ønsker å sende bort ungen vår på overnatting hos sine foreldre.. som egentelig ikke er et problem for meg.

søstrene bor hjemme enda som gjør dette vanskelig for meg å kunne klare å sende ungen min til dem på overnatting.

de viser ingen intresse for gutten vår ellers og jeg blir dårlig inni meg med tanken på å sende ungen min til svigers så lenge de jentene er der.. '

vi har prøvd i lang tid å få de til å komme å besøke gutten vår. men er så mange unnskyldninger for å sleppe å komme til oss.

søstrene har ødelagt så mye i forholdet som er mellom meg, min mann og svigers. har nå brukt ca 6 måneder hos psykolog for å klare å rette opp i ting. har hatt et bedre forhold nå til svigers i kansje 2-3 måneder..

føler søstrene har ødelagt det de klarte og etter så lang tid med hardt jobb og deprisjoner for både meg og min mann så er det ikke rett av meg å si ja til å sende bort gutten vår til svigers så lenge de jentene bor hjemme..

jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre oppi dette. føler ejg blir dårlig bare ved tanken på dette.

burde jeg sende bort ungen selvom jeg ikke føler meg klar for dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttungen har rett til å bli kjent med familien sin om du har konflikter med noen av de. Dette handler IKKE om deg, men om gutten din.

Skrevet

han får jo kjenne familien sin.. har blir passet der. men har aldri overnattet..

barnepassingen er som regel på dagen da er jentene på skole og jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...