Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Du burde ta den utdannelsen som gir deg den jobben du tror du kommer til å trives i mange år dessuten er det lurt å ta en utdannelse du kan bygge videre på så mulighetene er mange dersom du ønsker å spesialisere deg i et felt.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Kan ikke svare på spm ditt, men lurer kraftig på hvorfor dere skriver u/t. Hva betyr det og hvorfor skriver dere det?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Det betyr "uten tekst" dvs innlegget har ingen tekst, Kun overskrift.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Ta utgangspunkt i interessene dine. Er jo et hav av muligheter, men det viktigste er å trives!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Det er vel litt av problemer... Jeg er ikke interessert i så veldig mye.. Så jeg aner ikke hva jeg vil. Viktig å trives ja, setter det høyere enn lønnen. Vil så gjerne ha en utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Ooja! That makes sense! Tusen takk du som fortalte at u/t betyr uten tekst, jeg var dummisen som spurte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå