Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Hvordan få det beste resultatet? Svar mottas med takk:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Bruk den impregneringen som skal vaskes inn. Nikwax Wash in er en grei impregnering. Den fås kjøpt en rekke steder nå. De fleste butikker som fører Reima har den. De fleste sportsbutikker også.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Det aller beste er å smøre dem inn med lærfett, da holder de hele vinteren.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Vi har aldri impregnert med noe annet enn snørr og tårer...
Villa Perlesukker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Har heller aldri impregnert disse dressene. Har jeg misset noe her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå