Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 I morra starter jeg på Grethe Roede! Nå er det nok! Til sommeren skal jeg kunne ta på meg en bikini og like det jeg ser i speilet I morgen er første dagen i mitt nye liv Gleder meg til å legge om livsstilen, få i meg bra og god mat og bevege meg mer. Ha en fantastisk kveld videre!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Har lyst å slenge meg på! Hvor høy er du, og hvor mye veier du?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Hihi alt for mye;) Er 156 cm og veier 82 :/ men det er snart over Sleng deg på! Hvor høy er du og hvor mye veier du?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Skal du på kurs eller er det på nett? Jeg kunne også tenke meg å slenge meg på, jeg er 170 cm og 99 kg, grøss og gru....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Jeg skal gå på kurs, klarer det ikke alene i starten og så tror jeg det hjelper at du drar dit en gang i uken og veier deg, gruppen får ikke vite hvor mye du veier men de får vite hvor mye du har gått ned hver uke så det hjelper meg med å gi meg selv et spark bak! Bare sleng deg på aldri forseint å begynne og tenk bare på hvor lekre vi vil være til sommeren!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Go girls!!! Jeg har også begynt på GR, jeg går på GR aktiv. Så i stedenfor å prate i 1,5 timer, så spinner vi. Knall kjekt. Blir super motivert. Jeg er 160 og 86 kg.....eller 84 nå da...gått ned 2 på 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå