Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Har ei venninne som vil alltid det samme som jeg har, eks. Da jeg kjøpte kåpe en gang så gikk hun og kjøpte den samme kåpe i samme farge og. En annen gang kjøpte jeg øredåper i gull, en uke etter hadde hun de samme på seg :s Når vi er ute sammen så har vi nesten samme bukse, genser, jakke, sko, osv... Hun spørr alltid hvor jeg kjøper tingene mine fra og jeg svarer alltid uten problem, har aldri sagt noe om dette. Men igår fikk jeg høre at hun sier til andre jeg kjenner at jeg alltid hermer henne og at jeg må alltid ha det samme som hun har. kjenner at jeg blir irritert og samtidlig lei meg, vi har jo vært venner i over 15 år
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 kan du ikke bare la vær å fortelle henne hvor du kjøper klærne dine hen.. da får hun hvertfall ikke så lett hatt like klær som deg.. ellers må du nok bare ignorere det. du får heller tenke å ta det som et kompliment at hun faktisk vil ha det samme som deg. er jo henne som ikke da kan ha egne meninger dermed må herme etter deg..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Jiizeess!!Jeg ville konfrontert henne med en gang og aldri sagt hvor jeg kjøpte klærne/ tingene mine mer.. Så utrolig teit og barnslig! For og ikke snakke om slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Alle vet jo at hun hermer siden de har sett at jeg bruker klærne først. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå