Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Her blir det litt kjole, men mest til fint. Noe kjole blir det i bhg og altså. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 nei, ikke ofte. Kanskje når vi skal på kaffebesøk til noen vi ikke besøker så ofte, på en varm sommerdag eller bare en tilfeldig dag i ny og ned. Stort sett går det i bukse og body.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Sånn ca 9 av 10 dager. Når det er kjølig og om våren og høsten er det med genser/body under de kortermede og tights. Om vinteren er det ull med kjole over for å se litt finere ut.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Nei, kun i bursdager og andre festdager og om sommeren når det er varmt ute. Veldig upraktisk plagg.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Vi bruker det mye fordi vi synes det er veldig praktisk og enkelt. Jenta velger det selv også om hun får plukke ut sine egne klær. Så det kommer vel helt an på hva man er vant til Anonym 21:30
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 hun er 5 år..går i barnehage ..og bruker kjole nesten hver dag... men har alltid ting under slik at hun bare kan hive av seg kjolen og trø på seg dress eller regntøy...eller hva hun trenger...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Ja, jeg synes det er et veldig praktisk plagg jeg da. Bare ikke kjolen er for lang, og bare den er myk nok, lar den seg lett trekke opp hvis man skal på med dressen. Har veldig mange genserkjoler og ullkjoler. Jeg kan ikke fordra ting som klemmer på magen så kjole er gull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå