rosebaby Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Ser det er flere som tipser om forskjellige vinterdresser på tilbud, så vil gjerne dele mitt kupp-tips til dere. Jeg har nemlig bestilt Vinterdress fra MinyMo. Har hatt denne dressen før og den er virkelig helt super! Guttelus.no har introduksjonstilbud på dressene til 649.- Som guttemamma x2 kan jeg ikke legge skjul på at dette er min favorittbutikk:)
♡ A & E ♡ Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Sportmann.no har to pakker til barn, jeg har bestilt den ene som heter Barnehagepakken og er spent på åssen den er Greit med tips til dresser
rosebaby Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2010 Har ikke hørt om sportmann-dressene, men håper dressen er bra! Syns det er greit å tipse litt om andre alternativer til de superdyre Reimadressene. Ihvertfall når du kan få noe som er like bra til halve prisen:)
♡ A & E ♡ Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 He he, her er det sånn; førstemann fikk reima og sånt de første årene for det var det beste ifølge flere (og de er jo selvfølgelig gode) men så tenkte jeg at kanskje jeg skulle tørre å prøve noe annet, at jeg ikke var helt elendig mor fordet om liksom. Og da ble jeg overrasket gitt Så nå får eldstemann prøve ut litt forskjellig, en merker jo raskt om det er bra eller ikke. Og yngstejenta får værsågod bruke de blå reima dressene til eldste så vi føler vi har gjort godt nytte av dem
rosebaby Skrevet 19. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2010 He he, liker tankegangen din, her er det ganske likt:)
Gjest happy mom:) Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Tenker også likt... Jeg har 2 reima dresser til mine jenter, og begge 2 er kjøpt på salg 50%! Hadde aldri betalt 1000 ++ for en dress.. Ja reima dressene er gode nok de, men bedre enn mange andre? Nope! Har også hatt HH kjøpt på 50% salg og var meget fornøyd med den, har nå kjøpt 2 nye HH parkdresser til jentene til våren 50 % på de også så betalte 450 kr per stykk:) Ellers har jeg kjøpt vinterdress fra Cubus, den fungerte veldig bra også og skal brukes til minstejenta når den passer (tror jeg betalte 200kr for den på salg) Ellers sverger jeg til Reflex regndress, de er varme,vanntette og bare geniale synes jeg da...kjøpte 2 av dem på 50% i vår og skal brukes nå til høsten! Ellers har eldste også en høst/vår dress (veldig tynn) fra europris, brukes ved behov..fungerer greit når det er vår og ikke så bløt ute..200 kr for den... Mitt tips er altså å handle vår/høst dress på høsten og vinterdresser på salg på nyåret!!
Gjest happy mom:) Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Tror jeg skal bestille en barnehage pakke fra sportmann jeg også Veldig billig for alt du for i pakken da!!
*MariDuBedårer* Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Hadde Obs sine Friends dresser til alle mine tre barn i fjor, og var så fornøyd med de at vi går for de i år også. Den har også blitt kåret av bladet Foreldre & barn til å være den beste dressen i fjor
Luri ㋡ Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 Her har mini hatt én Reimadress, én HHdress, én tec-ett eller annet (kjøpt på Bogerud) og i år har jeg kjøpt LekeTøy parkdress og en av ukjent merke som de anbefalte som snødress på G-sport. Har vært like fornøyd med alle dressene, som jeg har impregnert i vaskemaskinen. Synes hverken Reima eller HH utmerket seg noe spesielt i forhold til de andre, litt billigere. Kanskje fordi jeg har impregnert dem? Har brukt ull/fleece under, og poden har alltid vært god og varm.
Luri ㋡ Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 Aretti het visst vinterdressen jeg kjøpte på G-sport. Tror den kostet rundt 400 kr. Tenker at jeg impregnerer den, og gir den et forsøk. Holder den ikke mål, får vi heller kjøpe noe annet
Luri ㋡ Skrevet 20. september 2010 #11 Skrevet 20. september 2010 Aretti het visst vinterdressen jeg kjøpte på G-sport. Tror den kostet rundt 400 kr. Tenker at jeg impregnerer den, og gir den et forsøk. Holder den ikke mål, får vi heller kjøpe noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå