Endelig ny spire i magen Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 28 September begynner jeg å spraye.... så blir det uttak og innsett av egg i uke 43. Så får vi håpe alt går som det skal. Er mange hindringer i veien. Men skal bli godt å komme i gang! Så nå skaljeg kose meg masse med gode venniner til helgen og bare slappe av før stressende/nervepirrende uker!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 så spennende!!! Vi skal pleie deg godt i Riga slik at du er i full vigør til den spennende tiden du har foran deg :-) Krysser fingre og tær for at det klaffer raskt for dere!!! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå