Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Jeg og samboer har vært sammen i over 4 år, har ei datter på 1 år. Jeg var mye alene i svangerskap å etter graviditeten, så jeg mistet endel følelser for han.. han begynte å bli mer med oss når vi flyttet til et annet hus, men følelsene mine va på bunn!! Jeg bestemte meg for å ta en prat.. vi pratet endel å han ville fortsatt ha meg, men jeg følte ikke det samme. så bestemte meg for å avslutte... vi bor sammen enda, å han prøver vær dag.. dette var 2 uker siden. men i helga rotet han med ei på 18 år:( er 20 selv... men det værste er at jeg vil ha han selv kjenner jeg. Hva skal jeg gjøre:S ???
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Er du sikker på at du vil ha han da? Jeg mener..Det er jo selvfølgelig vanskelig å se/høre eksen sin (og pappa til barnet) rote med andre. Kan det være at det er dette du synes er vanskelig? Forresten, mener du at eksen din prøver å få deg tilbake hver dag, men likevel rota med ei annen i helga? Skikkelig seriøs høres jo han ut..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Nå vil du ha han? Eller vil du ikke ha han men ingen andre får ha han heller? Kanskje dere burde flytte fra hverandre en stund og se om det er noe savn der?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 hvordan vet du at han rota med noen? Har han sagt det selv? Hvis han har sagt det selv, så har han nok gjort det med viten og vilje for at du skal bli sjalu og ta han tilbake. kan jeg spørre hvor gammel han er, siden han feier over 18 åringer?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 det va det jeg også mente til han, at vi fikk flytte fra værandre.. så kanskje ting kunne ordne seg. men det fikk jeg jo ikke tid til.. når han hopper på en ny når jeg fortsatt bor her:S Han sier han elsker meg, jeg er den eneste for han, å at det er meg han vil ha.. men nå føler jeg meg rett å slett som søppel!!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 min bror var på samme fest, å så det. + at han innrømte det etterpå. Han er 23..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Hadde de "bare" rota, eller hadd sex også? Huh, denne gutten virker jo veldig interessert i deg ja. Det var ikke langt tid etter bruddet det tok før han ville ha noen andre..Om det er for en kveld eller ikke har ingenting å si. Respektløst når dere enda bor sammen! Jeg hadde forlangt at han fant seg et annet bosted.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Han sier de bare rota, å at han sjønner ikke hvorfor han gjorde det.. å han føler seg ikke bra nå, siden jeg reagerte sånn på det. å han sier han er usikker på hva han føler nå, men dette har ikke med helga å gjøre:-S men det tror jeg har mye med det å gjøre, men sa å at når jeg flytter ut på oktober så er alt mellom oss for sent. for jeg komme til å gå inn for å finne mannen i mitt liv. for singellivet er ikke noe for meg...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 Vel, jeg har alltid sagt at den beste måten å komme over en på er å kommer under en. Godt mulig det er sånn eksen din har tenkt også. En må vel bare tvinge seg til å komme videre. Det absolutte beviset for meg ovenfor meg selv på at et forhold er over har vært at jeg har vært til sengs med noen andre, eller at jeg har rotet med noen andre. Det er noen psykologisk som skjer med meg da. Hjernen må bli tvunget til å forstå det på en måte.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 ja, nå tror jeg også de hadde sex. Kjenner bror t hun han var med, å han hadde sett 2 brukte kondomer på rommet til søsteren.:-S så oss er helt uaktuellt, å jeg vil bare komme meg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå