Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Her var det 2 år og 8 mnd, slutt både dag og natt Andremann er fremdeles i bleier ei god stund til
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 her var det 2 år og 2 mnd. sluttet helt på dagen av seg selv. to uker etterpå var hun tørr på natten også... andremann er nå 2 år og 4 mnd og er ikke like interessert. har begynt å tisse litt på do i perioder...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 hvordan gikk dere frem? vi vil slutte med bleier på 2 åringen våres.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Eldste var 2 år og 8 mnd, minste er nesten 21 mnd og redd for doen.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 2 år og 4 mnd, helt av seg selv. Nå 2 år og 8 mnd og bruker enda bleie på natt. Aldri helt tørr bleie på morgenen, men så drikker hun mye på kvelden og har med seg drikkeflaske i sengen så vi har ikke gjort noe for å endre på dette. I allefall ikke i disse bleiekrigsdager:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 jeg som svarte her oppe... har en datter som sluttet da hun var 2 år og 2 mnd. jeg prøvde i utgangspunktet å få henne interessert i å gå på do. men hun ville ikke. ble hysterisk når vi prøvde osv.. men hun gikk mye naken tidlig på sommeren. gikk inn og ut på terrassen osv og tisset i vei på gulvet. hehe. en dag vi var på hytten var vi å badet på stranden rett nedenfor. og da sa hun plutselig JEG MÅ TISSE MAMMA... Jeg sa hun kunne bare tisse i sjøen. NEI Tisse doen mamma... så vi løp i hytten og hun tisset. etterpå det nektet hun å ha bleie på seg.. og hadde nesten ingen uhell.. så det gikk jo over all forventning.. tok bleien av på natten to uker etterpå. men tok henne i en periode på do før jeg la meg på kvelden da gikk det helt fint... med yngste har jeg prøvd klistremerker osv. men det er ikke helt det store enda. sitter på do litt innimellom og av og til kommer det noe... men han har og gått mye naken og tisset rundt på gulvet. hehe. så han er veldig opptatt av at han tisser. kan ofte si at nå tisser jeg mamma.. litt forfjamset før han husker han har jo bleie på. så vi får prøve litt mer aktivt igjen snart. hadde vært supert å slippe å ha bleie barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå