Gå til innhold

teite spørsmål men lure litt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

slår gravid tester ut uansett når man er gravid altså vis man er kommet langt på vei oxo? som uke 25 osv? går ikke ikke nivået litt ned når man er kommet ett stykke på vei.?mener det altid slår ut vis ikke det er noe galt m testen da..

kan luft i magen kjenes ut som spark??

har vært gravid før men plages med bevegelser i magen flere gang dagelig og hatt det en stund.syns det virke som det e noe der men prøver roe meg med at jeg kan plages m luft..har ikke forstoppelse ell noen tarm prob..tatt test (billig test) i går den var negativ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, testen blir negativ hvis du har kommet et stykke ut i svangerskapet. Jeg testet negativt da jeg var høygravid :)

Ta kontakt med en privat klinikk for ultralyd, så finner du nok ut av det.

Skrevet

Normalt sett synker hcg til et nivå på mellom 10,000 og 20,000 et stykke ute i svangerskapet, og blir værende der. Graviditetstester slår ut på hcg over 25 (noen også på en del lavere). Ergo vil de fleste teste positivt hele svangerskapet, og dessuten en stund etterpå.

Det er alltids noen her som har opplevd noe annet, men hva som er forklaringen på det vet jeg ikke. Muligheter er abnormale hcg-nivåer ved urinmåling (det forekommer, men er ekstremt sjeldent), feiltesting eller dysfunksjonelle tester.

Skrevet

åh uff nu fikk jeg litt panikk.. skal til legen om en uke da skal jeg snakk m ho om det.. for syns det e litt rart at det boble inni der flere gang om dagen og jeg ikke driv og fis liksom...

og har halsbrann, hodepine, rygg smerter,sliten og trøtt så hadde jo full panikk i går før jeg tok testen

går på carazette og da får man ikke mensen så kan jo fort være gravid uten og vite det..

takk for svar

Skrevet

oki.. jeg testa ikke posetivt før jeg var 8 uker på vei i forje svangerskap.. men greit og spørr legen når jeg uansett skal til ho neste uke .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...