Gå til innhold

Dere som har litt erfaring med perioden etter innsett....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte inn egg på torsdag.... Hva skjer fremover? Hva skal jeg se etter? Har supervondt i puppene, men det har jeg lest kommer av crinonen. Korsryggen er vond, spesielt bak over venstre del av rumpa. Det som er så dritt er at symptomer på mens og symptomer på graviditet er jo dønn like.

Og ja, veit det er for tidlig å kjenne noe enda, da egget (eventuelt) ikke fester seg før mandag eller tirsdag (4-5 dag)

Er det alle som får festeblødning?

Hjelp hjelp hjelp....lurer på alt. Så dersom det er noen som har noen ord de vil skrive til meg så sier jeg bare tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei L8, spennede tid du er inne i nå.

Jeg synes rugedagene var et mareritt denne gangen, med mange ulike symptomer som kunne både være tegn på graviditet, mens og bivirkninger av medisiner. Og jeg gikk hele tiden og kjente etter tegn på det ene eller det andre, men kunne ikke si noe fra eller til når alt kom til alt.

Ikke alle har festeblødninger. Jeg hadde det ikke sist jeg ble gravid, heller ikke denne gangen.

Så jeg har ikke noe godt råd til deg,annet enn prøv å tenk at du faktisk er gravid nå, til det motsatte er bevist.

Masse lykke til, må du få et blått kryss om ikke så lenge!

Skrevet

Velkommen i klubben, L8 ;-)

Den evige "kjenne etter"- opplevelsen er slitsom. Man vet at det man kjenner like gjerne kan være bivirkninger som graviditet. Om man ikke kjenner noen ting, kan det også bety gravid eller ikke gravid.

Tror de færreste får festeblødning.

Lykke til ;-)

Skrevet

Hehe...er vel sånn de fleste har det:) Blir jo sprø snart.

Er heldgivis litt travle dager med flytting, så jeg klarer å fokusere på litt andre ting....helt til kvelden kommer, da sette jeg meg ned og kjenner etter på alt her. Er spesielt VELDIG harde og ømme pupper og skikkelig mens smerter i korsryggen. Jaja....får vel bare vente da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...