Gå til innhold

er det mulig...!!


2,5barn+1engel

Anbefalte innlegg

huff.. da blør jeg igjen.. Jeg hadde litt blodspor da jeg var 5 + 1. sjekket hcg dagen etter og 3 dager etter der igjen. alt bra. hadde en blødning da jeg var 5 + 6. var på ul dagen etter og fikk se et hjerte som slo. I dag er jeg 7 + 4. og blødde skikkelig i ca 30-60 min. veldig friskt blod.. kan dette gå bra da?? har time til ul i morgen da dette er IVF. så det blir en laaaang natt dette her. huff, har en veldig dårlig følelse nå. er redd det er en MA på gang. det bobler i magen, ha hatt mageknip flere ganger i dag og har vondt i ryggen i hele helga.. noen som har hatt flere blødninger og det hat gått bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler så med deg! Det er grusomt å ikke vite hva som skjer. Jeg hadde selv en blødning her om dagen, og får beskjed i morgen på hcg-prøve om åssen det har gått. Så bra at du har time til ul i morgen så du også kan få svar.

Men jeg har trua på at det går bra. Har hørt om fler som har hatt flere blødninger gjennom svangerskapet uten at det har gjort noe. Men det er ikke no gøy å oppleve blødninger.

Har desverre ingen andre svar til deg. Men masse lykke til i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, ikke kjekt å høre, håper det går bra med dere begge..!

Men da jeg opplevde spontanabort for mange år siden, hadde jeg veldig vondt i ryggen, som sterke menssmerter bare det da var rier ettersom kroppen støtte ut fosteret:( Hadde også mageknip som du beskrev, så jeg vil nok dessverre tro at det ikke er et så bra tegn, og instille seg på det:'( Hvis det har gått bra vil jo det i tilfelle bli en positiv overraskelse.

 

Men hvis så er tilfelle, husk at det er kroppens måte å fortelle at fosteret ikke var friskt på! Selv om det likevel er kjempetrist så syns i hvert fall jeg at det var en trøst å tenke på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Jeg hadde SA sist onsdag.... Veldig treist... Hadde de samme symtomene som det du har nå....

Tirsdagen før det var jeg til innvendig ultralyd der slo hjerte og alt var bra... Men ting kan desverre forandre seg veldig fort....

For min del håper jeg på en høstbaby.....

Håper det går fint med deg

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Fått noe svar? Jeg mistet i MA, og hadde ikke store blødningen, og ikke vondt, så kan ikke gi deg noe svar. Men føler virkelig med deg! Ikke noen sorg er så ensom, og tomheten etterpå er grusom. Håper virkelig kroppen bare har slått seg vrang av andre grunner enn at det er noe galt med babyen din! Håper virkelig at ting går bra! Hvis du har fått nedslående nyheter nå, så sender jeg deg en diger trøsteklem. Det er mange som ikke forstår hvor vondt det er, men mange her inne som vet akkurat hvor tøft det er.

 

Men enn så lenge krysser jeg fingrene for deg og håper på det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mulig..!! Hjertet slo, og den lille hadde det bare bra. :) de fant ingen grunn til blødning.. det har ikke helt gått opp for meg at det faktisk har gått bra denne gngen.. 3 blødninger på under 2 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...