Puppemamma Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Den er helt ny - og har ligget "åpent" en god stund allerede - bør den vaskes før bruk??
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Nei, det kommer ikke jeg til å gjøre... Får holde at man lufter den en stund. Man har jo tross alt på rent dynetrekk. Hvis den derimot lukter rart, så hadde jeg vasket den. Noen kjemikalier i nye dyner lukter sært.
umuliusen Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Jeg vasker absolutt dyna før bruk. Det er jo fort gjort og bedre og være på den sikre siden. Vil ikke at min baby skal ligge å puste inn kjemikalierester...
Voyeur Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Ja, vasker babydynen. Kjøpte en ny og har en liggende nede i boden. Dundyna jeg har som ikke kan vaskes, slenger jeg i fryseboksen en stund, men den nye har jeg vasket.
heltutrolig #Overtid# Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Eg gjorde det ikke da vi fikk vår første datter...men har gjort det denne gangen siden dyna har lagt i et skap siden vi la de bort sist..
Christine209 Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Har kjøpt ny dyne og sann tynn babypute, kommer ikke til å vaske dem før bruk. Har jo vasket sengesette som skal på
Siliana Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Jeg også har kjøpt helt ny dyne og pute, kommer ikke til å vaske det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå