anitra Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Hvis billånet mitt går til inkasso, men bilen står på noen andre..da tar de vel ikke bilen min?? eller?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Står dere begge som eiere da? At du kjører den, betaler lånet og har en medlånetaker? Jo da kan de ta bilen!
anitra Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2010 bilog lån står på mæ. men tenke sette bilen i typen sitt navn
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Hjelper ikke det når lånet på bilen ikke blir betalt. De eier jo bilen i bunn og grunn.
Nr. 5? Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Tror de tar bilen uansett. Men hvorfor selger du ikke bilen om du ikke har penger til å bet den? Du kan vel ikke mene at du vil ha en inkassosak på deg? Det kan jo bli kjipt ved en senere anledning igjen.
missme Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 kan ikke skjønne annet enn at bilen blir tatt. Og et godt råd er å ikke la hverken billån eller annet gå til inkasso, det blir mye mye dyrere og du slipper ikke unna regninga uansett. Tro meg jeg har lært dette på den dyre måten og det er ikke bittelitt verdt det. Om du ikke har penger til å betale nå så kontakt heller banken og kom til en ordning med dem, de er stortsett alltid samarbeidsvillig, for det eneste de ønsker er at lånet nedbetales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå