Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 sønnen min på 4 har en guttedukke han leker med...lekte ikke noe med dukker før, helt til småsøsken kom til verden. nå leker han ofte med den. skifter bleie,gir grøt osv til den=) er det flere ?=)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Ja. Min sønn på 3 har lekt med dukker siden han begynte å leke. Syns det er veldig gøy å leke "hus og hjem", og leker ofte med barbiene til søstra si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå