Gå til innhold

Den ene tingen vi alle er enige om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva er det?

Alle har jo forskjellige meninger, men hva kan det ene tingen være som alle damene her inne er totalt enige om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at fysisk, psykisk og seksuelt misbruk på barn er helt uakseptabelt! Jeg tror iallefall ikke at noen tør å si de er uenige i det!!

Skrevet

At mensen er noe dritt og at sex er digg!

Skrevet

Jeg plages ikke noe nevneverdig av mens, og synes ikke at sex er noe særlig...

Skrevet

haha, noen ganger er det en lettelse å ha mensen, fordi da slipper jeg mas om sex fra mannen på noen dager.

Skrevet

At det er morro å diskutere graviditet, fødsel og småbarnsstell.

Skrevet

Men det er noen som har påstått her inne at incest ikke nødvendigvis er skadelig, men kan være en fin opplevelse.

Skrevet

At uansett hvor mye rart alle gjør, så vil alle det beste for sitt barn.

Skrevet

Det er ikke jeg enig i. Jeg har sett og opplevd foreldre som absolutt ikke vil det beste for sine barn, men bare vil det beste for seg selv og driter i sine barn. Alle SIER at de vil det beste for sine barn, det er sosialt uakeptabelt å være ond, men ok å dumme seg ut som forelder.

Skrevet

Foreldre som voldtar sine barn kan ikke beskyldes for å ville det beste for dem.

Skrevet

De fleste her inne er vel enige i at det er helt greit å skrive stygge svar til andre her inne...? Det er jo så mye stygge kommentarer og uttalelser her inne at de kan umulig komme fra bare en liten gruppe her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...