Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 akkurat nå ser jeg ingen god grunn til å beholde min, bortsett fra at jeg har 3 barn med ham....Gi meg en oppmuntring da noen- hva er det som er så bra med menn?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Hvis du ikke ser noe som helst positivt med din mann, så har du tydeligvis valgt feil. Det kan ikke beskrives hvor flott det KAN være om en finner seg et skikkelig mannfolk, det må oppleves. Det kan du oppleve om du velger det selv.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Kan dessverre ikke oppmuntre deg da jeg selv står midt i et samlivsbrudd. Vanvittig tøft ( spesielt pga barna) men endelig aner jeg et glimt av håp i fremtiden!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Mannen min er min beste venn, min lidenskapelige elsker, min støtte og min store kjærlighet. Men så var jeg veldig heldig med mitt eksemplar da. Let videre, kanskje du er like heldig som meg.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Hva skal vi med noen egentlig? Jeg kunnen sikkert ha klart meg uten en mann, men det jeg syns det er trygt å godt å ha en å støtte meg til og ha en som jeg kan dele alt i hele verden med. Til og med underlivet mitt Det er godt å ha en som er der uansett hva som skulle skje. men en kvinne kan sikkert fylle den rollen hun også. Når vi krangler eller diskuterer og vi ikke forstår hverandre, så tenker jeg at det hadde vært deilig å bare vært alene og sluppet diskusjonen, men det er noe man som regel får med på kjøpet. Jeg er glad jeg har noen som jeg kan dele det store ansvaret med å ha barn. Det kan man selvfølgelig ved også ha ved delt samværsrett, men det er godt å bare kunne be mannen stå opp om morgenen når du har hatt en elendig natt. Jeg er heller ikke spesielt handy av meg, så akkurat der har jeg også bruk for en mann. En som jeg slipper å be om hjelp til å fikse ting, i og med at han bor under samme tak og irriterer seg over samme ødelagte ting. Per nå så ville jeg ikke vært uten en mann og ihvertfall ikke uten den mannen jeg har nå, men det er ingenting som tilsier at man absolutt MÅ ha en mann. Det er bare deilig å være to!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Man sparer mye penger på det at man slipper å kjøpe nye batterier hele tiden da....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Ser vel NOEN positive trekk ved ham, men dessverre så har jeg en tendens til å legge mest vekt på det som ikke er bra.. Kanskje jeg er bare kravstor? Han er rolig og avbalansert, såkalt "snill", flink til å lage mat, handy, fornuftig med penger osv... Når man ser denne lista skulle man jo tro det er rene drømmemannen- men dessverre så er det så mye jeg savner! Skulle ønske jeg kunne si om min mann at han er min aller beste venn- men det er absolutt ikke slik. Nesten som om han er blitt en fremmed for meg, og det er såå tungt å ha det sånn..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Takk for tipset, det har jeg faktisk ikke tenkt på...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 Det blir kjedelig i lengden å bare ha sex alene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå