Zitro Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Er rett og slett dritt lei og blir kalt dusting av 5 åringen min 100 ganger om dagen, så nå istad fortalte jeg han at fra nå av vil det bli konsekvenser for å kalle mamma og pappa slikt. Han forstod hva jeg sa, men det gikk 10 minutter så skriker han dusting til meg igjen... konsekvensen var å bli fratatt DS`en resten av dagen... Så nå hylgriner han på rommet sitt og er helt knust. For strengt? Ja? Nei? Noen sier jeg bare må akseptere å bli kalt slik når man er småbarnsmor, men jeg synes ikke det... merker 2 åringer vår tar etter og det liker jeg ikke. Veit det kommer andre tider hvor vi blir kalt mye værre ting også altså...
meg & to små vampyrer Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Jeg har aldri blitt kalt dusting da... Men dumming av og til. Går jo for det samme. Vi har hatt litt problemer med sjalu storebror som ikke vil dele noe med lillesøstra, og han har da slått henne. Så vi har egentlig konsentrert oss mest om det foreløpig... Og da er det time-out ute i gangen i noen minutter rett etterpå. Han er akkurat fyllt fire år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå