Gå til innhold

Bekymret pappa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben lar seg ikke berolige av meg når jeg sier at mammadalt-perioden kommer til å gå over. Han vil jeg skal dra bort en helg så gutta kan få være alene :-)

Kan mødrene på dib vennligst dele sine mammadalt-erfaringer med ham slik at han får fred?

Sukk, menn er så følsomme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var problemet, sa du? Dra vekk på husmorferie! Benytt anledningen!

Min er 6 og fremdeles litt mer mamma- enn pappadalt.

Skrevet

Beklager men jeg har ikke hatt noen barn som har vært kjempe mammadalt. Så jeg ville sagt: kom deg bort og nyt en helg alene ;)

Kanskje ikke svaret du ville ha men det er min mening ;)

Skrevet

Her har mammadalt-fasene kommet og gått litt- det var veldig lite mammadalting her en periode, men så begynte hun i barnehagen (snart 2 år gammel), så nå har det kommet litt tilbake igjen gitt.. Så tror nok ikke at en enkelt helg vil hjelpe sånn i lengden egentlig.

Skrevet

Min var veldig mammadalt helt til han var 2,5, da fikk han være med sin far i garasjen noen ganger. Hans far er veldig glad i å mekke bil, og kan tilbringe timer i garasjen, og vår bilinteresserte lille sønn ble plutselig pappadalt! Da var jeg bare dritt, hehe:p

Nå er han veldig kosete og glad i mammaen sin, men når pappa kommer vinker han lykkelig farvel til meg;)

(vi er ikke sammen lenger)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jenta mi er 6 og fortsatt henger hu i beina mine.... så, jeg vet ikke. håper det går over. Men dra nå avgårde en helg! Det hadde jeg glatt gjort!

Skrevet

Min eldste er 11, den yngste er tre. Begge disse to, samt de to imellom er skikkelig mammadalter. Vet ikke om det sier mest om meg eller om mannen min ? Jeg har ikke merket noen nedgang i tendensen etter at jeg har vært borte en helg, kanskje snarere tvert imot når de er nokså små (under tre). Allikevel er det godt for pappa å rå over forholdene alene når jeg er borte og det er jo superdeilig for meg å få en helg borte. Jeg sier dermed Go for it!

Skrevet

.

kom deg ut av huse og la gutta holde litt på med lek osv så de bli mere kjent og gutten veit at pappa er like bra som mamma...

Skrevet

Her har det gått i periodar. Det at eg og eldste reiste vekk i fire dagar mens mannen og lille mammadalt var heime forandra ikkje på det, men dei hadde det fint aleine. Ikkje sutring og klaging etter mamma.

Kor gamal er guten din då? Er det verkeleg eit problem å reise vekk ei helg? Eg har hatt husmorferie hos besteveninna mi (2 mil unna), berre for å komme meg ut av huset :D

Skrevet

Selv hadde jeg hoppet i taket av begeistring og sakt at "kjære du har sikkert helt rett, jeg tar inn på hotell en helg så dere guttene får finne hverandre igjen"

Men sannheten er at det går over, og snart kommer det en pappadalt periode.

Skrevet

Grip sjansen med begge hender og hold fast! Reis bort ei hel, lang helg og nyyyyyyt!

Selv om sannheten er, som flere andre har sagt, at det går over... Hvem av foreldrene som er mest digg, går i perioder. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...