frk.velandre Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Noen små ting...hadde jo håpet at jeg skulle finne noe som ikke er så dyrt... Blir jo fort det med 24 pakker og 3 kalendere...
Cornelianelia Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Glitterlim - finnes pakker med flere i flere farger å få kjøpt. Veldig populært i alle aldersgrupper skulle jeg tro. Hårspenner/strikker etc. Klistremerker Ellers vil jeg anbefale å finne pakker med flere ting i som kan deles opp, det blir alltid billigere enn å kjøpe en og en ting. Fordel f.eks en pakke pepperkakeformer til alle jentene den dagen du planlegger å bake.
frk.velandre Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2010 Takk:) det ga meg noen ideer:))
Villa Perlesukker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Jeg har samme utfordring og har noen år kjøpt en større ting (leke) og delt opp men har bestemt meg for i år å gjøre følgende: 1 Bake (liten lapp med hva og en utstikker) 2 Gave 3 Lage julekort ( stæsj til kortene i kalenderen) 4 Godteri 5 Aktivitet (aketur,skitur) 6 Gave 7 Bake kakemenn 8 Gave 9 Billetter til juleforestilling 10 Gave 11 Godteri 12 Bake lussekatter med en liten pakke rosiner 13 Gave 14 Se film 15 Gave 16 Lage papperkaker 17 Gave 18 Godteri 19 Aktivitet ( mimelek) 20 Gave 21 Pynte til jul på rommene 22 Gave 23 Pynte pepperkakehus 24 Nytt DS spill Jeg trenger 9 gaver til hver og det blir til jenta: Viskelær, smykker, pannebånd, strømpebukser, negllakk, hårstrikk, petshop. Noen bokhandlere har sånn 24 gaver pakke med småting i og jeg kjøper nok en slik pakke og deler på 3 barn
frk.velandre Skrevet 19. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2010 Åi,takk,også gode ideer:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå