Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Så snur jeg meg mot mannen og ser han ligger med den ene hånden godt plassert rundt pikken og ligger og runker....herregud. Har dere opplevd dette? Jeg ble helt satt ut og da jeg våknet begynte vi å elske og så sa jeg at han fikk værsågod vekke meg neste gang i stedet for å gjøre dette. Hva mener dere? Noen som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Hva var det som var problemet, at han burde runket i enerom?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 He he, jeg trodde dette skulle handle om noe skummelt jeg. litt skuffa at det bare var om at mannen din runka. De fleste gjør vel det. Uansett sexliv sier de. Men så kjekt at du fikk være med da du våkna da:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Steike! Jeg ler så jeg griner! Her trodde jeg at nå skulle jeg få del i noe skikkelige spooky greier! Hehehehe. Men koselig for dere da. At det ikke var mørke makter som rista senga deres.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Herregud jeg ler nå når jeg tenker på det men er det noen som har menn der ute som våkner med steinhard og ikke klarer og sovne etterpå slik at de bare MÅ få lettet trykket?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Haha, jeg opplevde det samme som deg forrige uke.. Kjente at sengen ristet, og ble litt småkvalm.. "Bilsyk" ? Ba han gå på badet, så snudde jeg meg for å sove videre. Han nektet for å ha "gjort det" og la seg til å sove han også.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Hehe 15.37. Tror du dette skjer ofte?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Hehe, har aldri ferska han før, tror egentlig ikke det er en vane for han nei Men klandrer han ikke altså..Er 9 uker på vei, så har vel ikke blitt så alt for mye "på han" den siste tiden
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 Haha. Vi har sex opp til 5 ganger i uka så det er liksom ikke tørke på han heller da. Men tydeligvis trenger han å få det ut.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #10 Skrevet 19. september 2010 Ja herregud så skummelt! Du er sikkert denne jenta: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10018642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå