Villa Perlesukker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Jeg tenkte å ha potet i skiver med grønnsaker ( bukettblanding) og så kjøttdeig ( karbonade) og ha dette sammen i en ildfast form med litt ost på toppen. Men kan det bli for tørt? Enn å lage moussaka og erstatte aubergine med annet grønt? Hjelp noen som har tips. Har det meste i hus
Gjest JuniGull2010 Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Du kan f.eks. ta en pose med grønnsakssuppe og lage den med halv menge veske? Tilsett 1-2 egg og la det stå til det stivner? Blir ikke like tørt iallefall! :-)
Mammaen til Isak Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Jeg hadde nok valgt å lage litt saus av noe slag og ha sammen med kjøttet, du kan jo feks bruke litt matfløte eller creme fraiche ) sammen med godt krydder og hvitløk,løk feks )
sillyfilly og Olivia Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Ha litt fløte og mel eller Creme Fraiche oppi. Det er godt Gjerne muskattnøtt og diverse krydder.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Jeg lager av og til en gryte med kjøttdeig og poteter lagvis. Da heller jeg over en tomatpuré blandet i vann etterpå. Men det blir kanskje litt rart med grønnsakene?
meg & to små vampyrer Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 moussaka med squash istedet går jo? Det er godt. Og så tzatziki ved siden av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå