Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Her er det mannen som lager middag, baker boller, lager vafler, kaker osv om det skulle vært nødvendig. Jeg kan virkelig ikke fordra å stå på kjøkkenet å lage mat. Noen ser jo på det som terapi å kokkelere på kjøkkenet, men jeg ser ikke den. Flere som meg?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Hos oss er det han som oftest lager middag ja. Jeg lager enklere middager, men det er oftest han som lager maten. Jeg liker heller ikke lage mat.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Jeg som stort sett gjør det. Nå i det siste har jeg vært i dårlig form, og da har han gjort det
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Vi lager gjerne mat sammen. Ellers så er det som oftest han som lager middag. Hvis ikke jeg lager noen av spesialitetene mine
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Her er det mannen som lager middagene, han elsker å lage mat og selv er jeg ikke så glad i å stå på kjøkkenet, så da er det jo greit Jeg tar meg heller av bordekkingen og ryddingen etterpå jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Heldige er dere. Jeg hater det, men gjør det hver dag. Tar også mest av barnestell, har 3 barn. Ja han er lat:-(
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Jeg lager mat, han rydder opp etterpå =)) Syns det er en grei løsning. Han tar også det meste av husvask, støvsuging og utearbeid. Men han kan lage mat, og disker gjerne opp med feks ostesufflè og slikt i helgene. Men han er hjemme senere enn meg i ukedagene, så da er det en løsning som funker bra for oss.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Jeg baker og lager hverdagsmiddager, han lager biff og andre godsaker. Den som ikke lager middag rydder opp (hvilket et urettferdig, siden kjøkkenet ikke ser ut når han er ferdig).
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 jeg baker og lager all middag. Min mann er veldig flink til å "koke" kaffe og lage te ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå