Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Som er varm og vanntett og kan brukes selv på kalde dager? Har hørt at Viking goretex skal være bra. Men noen med andre erfaringer? Må nemlig ut på skokjøp til lilletass i morgen. Ser bl.a at de har Reima og reimatec støvler på OBS og Superfit goretex på barnas hus. Noen med erfaringer med disse?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Her sverger vi til viking gore tex. De er supre. Gutten min har aldri vært verken våt eller kaldt i disse skoene. De er også av veldi god kvalitet da de ser nesten nye ut etter en sesong med hard bruk av en overaktiv barnehage gutt på 2,5 år Min gutt er av den typen som sliter ut et par sko på under 1 uke. Jeg kjøpte reimatec joggesko til ham, med de sleit han ut på 3 dager, så var ikke fornøyd med dem. Reima sine vintersko har jeg ikke prøvd. Jeg har også viking goretex jogge sko som jeg kjøpte etter bomen med reima sine og de er helt supre. Etter min erfaring så passer nok viking best til gutter da de ikke er så smale som ecco sine. Viking er også varmere enn ecco.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2010 Det blir nok viking gore tex her også tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Her sverger vi til Viking goretex. Har prøvd ecco, men de er mye smalere. Derfor bli ungene fortere kalde på føttene.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 har kjøpt viking gore tex før og også i år fordi prisen er ikke så ille(499 på XXL) og de er veldig bra sko,varme og holder ungen tørr!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Naturino har de beste høst og vintersko. De er helt fantastiske, lette og fine men dyyyyyyyyyre, desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå