Gå til innhold

Snart bare Oktober 2010 klubben foran oss:)


indigo25

Anbefalte innlegg

Bare en liten oppmuntring til dere som synes tiden går treigt nå mot slutten...

 

Det er snart vår tur om vi vil eller ei og tenk hvor misunnelige Mai 2011 klubben er på oss da:)

 

Jeg er nemlig en av dem som begynner å bli utålmodige og finner trøst i alt mulig om dagen.

 

Regn og kulde tyder på høst, stearinlys og kopper med te tyder på høst. Og HØST tyder på straks baby!!!!!!! Gleder meg sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at tiden som er igjen(7uker her) går ALTFOR fort. plutselig er termin og forhåpentligvis slipper vi og gåå så mye påovertid. =)

 

Jeg begynner og bli veldig lei. Har bekkenløsning og er vant til og kunne gjøre ting selv(som og pusse opp osv) Magen er ikke så stor, men jeg føler at den er i veien for det. Generelt føler jeg med svakere i kroppen, og blir jo litt hemmet i bevegelser pga mage og bekkenløsning.

 

Men samtidig gruer jeg meg jo litt til fødsel. Har jo ikke gjort det før. Aner jo egentlig ikke hva det går ut på, selvom man vet jo veldig mye om fødsel i nå tid. Har jo ikke lyst til og ha det vondt, men jeg tenker også at det er veldig greit og ikke kunne styre det selv. for da hadde det ikke kommet noen barn på naturlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det er snart vår tur! Og godt er det, den siste tiden til nå har gått veldig tregt syns jeg. Har liksom fått alt på plass og handlet inn det som skal til, så nå er det liksom bare ventingen igjen, og da kan man fort bli utålmodig :)

 

Det skal bli så deilig å bli ferdig, og å møte lille baby. I mellomtiden får vi bare prøve og kose oss mest mulig og gjøre det beste ut av ukene som er igjen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi

bare 44 dager igjen....

gleder meg masse nå jeg , skal bare jobbe denne uken,siste dag på lørdag,så er det ferie i 2uker og permisjonen begynner etter ferien=)

Synes ukene har gått så sinnsykt fort jeg

kan liksom ikke helt fatte om 6uker max 8uker så skal jeg bli mamma....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dæven, snart bare en klubb igjen foran oss...! Alle har hele tiden sagt at bare vent, tiden kommer til å gå såååå sakte når det nærmer seg. Men jeg kjenner at jeg nesten begynner å bli litt stressa over at det nærmer seg såpass som det gjør...

Enig med tnd, kan ikke helt skjønne at jeg er mamma om ikke altfor mange uker, det er fortsatt litt surrealistisk! Men vi gleder oss vanvittig til han kommer :-))

 

Jeg har full nedtelling til persmisjonsstart nå, det skal bli så bra!

 

Kos dere med siste tiden som gravid, tross alle eventuelle plager! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...