Gå til innhold

OOii!!! tenk om jeg er gravid...igjen???!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen for en uke siden..og det er ingen tegn på at den skal komme snart heller. Vi har en gutt på 14 mnd og etter at jeg fikk mensen etter sist fødsel så har jeg hatt jevn syklus på 26-29 dager mellom..

Skal jo sies at jeg stresser litt med å få jobb og spiser vel litt mindre enn før og trimmer,men har jobbet hardt før og hatt perioder med lite mat og den har kommet alikevel..

Må vel avgårde for å kjøpe en test i morgen om det ikke skjer noe til den tid..

Uff!!,syns det var litt tidlig å få en til nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke greit å få de litt tett da? får vel gjerne sterkere søskenbånd og... er bare 16 mnd mellom meg og broren min og det var kjempekjekt da vi vokste opp og alltid noen å leke med

Skrevet

joda,er vel fint å få dem tett med tanke på"lekekompis",men var liksom ikke helt klar enda.Ville at lillegutt skulle være "enebarn" og minst en stund til.Også med tanke på at vi skulle ha gode jobber begge to og eget hus til neste kom..og jeg begynner kanskje ikke å jobbe før 1 oktober...ble sykemeldt etter 4 mnd sist svangerskap.Har gått arbeidsledig også en stund nå..

Men for all del....alle barn som vi evnt.skulle får er alltid velkommen!!!

er bare veeeeeeldig nervøs...!!!!!!!!!!!!!!Hva blir fam.til å si tro....tenke,tenke,tenke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...