Gå til innhold

skal jeg sende ham dette bildet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg og kjæresten har ikke sett hverandre på en måned nå, han er utomlands og jobber, jeg savner ham sykt, jeg har gått litt opp i vekt og puppene mine har blitt fyldigere, jeg vet han blir glad for dette, tenker å sende han en mms av meg i bh, der han kan se hvor fne puppene mine er nå:P Er det teit???? har aldri gjort noe sånnt før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir han vel bare ekstra glad :) Bare pass på at du ikke sender feil :o)

Skrevet

han blir helt sikkert kjempeglad!! det hadde min blitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...