Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Jeg og kjæresten har ikke sett hverandre på en måned nå, han er utomlands og jobber, jeg savner ham sykt, jeg har gått litt opp i vekt og puppene mine har blitt fyldigere, jeg vet han blir glad for dette, tenker å sende han en mms av meg i bh, der han kan se hvor fne puppene mine er nå Er det teit???? har aldri gjort noe sånnt før..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Da blir han vel bare ekstra glad Bare pass på at du ikke sender feil )
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 han blir helt sikkert kjempeglad!! det hadde min blitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå