Hikken Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Skulle egentlig være med samboern opp til Tryvann og se noen venner kjøre longboard, men siden han kom hjem fra fest klokka seks i dag morges tror jeg det utgår. Hva kan en dame på 24 og en litt mindre dame på 2 finne på i dag?
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Det er tivoli i asker Ikke store greia... vet ikke om det finnes noe jenta di kan kjøre jeg...men det gjør det sikkert... og mamma kan være med i noen av de Ellers så lurer jeg selv på hva vi skal gjøre i dag. Samboeren min sa at i dag er det MIN dag...så da skulle jeg få bestemme hva koselig vi skulle finne på sammen...pluss mini på 13 mnd
Hikken Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2010 Takk for tips! Endte opp med å lage pinnebrøddeig, så vi sniker oss en liten tur inn i skogen til lavvoen barnehagene i Lommedalsområdet bruker og lager bål og sånt vi. Litt mye maur i rompa her på morrakvisten ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå