Gå til innhold

Økt hvit utflod og "mensen vondt" i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i et par dager hatt litt "mensen vondt" i magen, og det kommer en del hvit-aktig utflod.

Tror at jeg skimtet litt eggløsnings-slim for ca 8 dager siden.

Hadde en MA for 3 uker siden.

Kan jeg være gravid tro.....??

Skulle så gjerne ønske det.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt hvit slimete utflod for ett par dager siden og det murrer i magen som bare det..*krysser fingrene for oss* :)

Skrevet

jeg har det samme.. baah, driiitt lei av å vente :P

krysser alt jeg har for at det blir en pos.test snart :D

Skrevet

Da jeg ble gravid uten å planlegge det så voldsomt (vi brukte kondom da jeg trodd jeg hadde EL) var mitt første tegn mensmurringer. Jeg var så sikker på at mensen kom at jeg begynte å ta sånne smertestillende for menssmerter (som skal tas litt før smertene begynner ordentlig). Det viste seg at mensen aldri kom... :-)

Så kraftige mensmurringer er et godt tegn så lenge det ikke kommer noe mens!!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også hatt mye utflod om dagen. Föles hele tiden som at mensen kommer. Og har mye vondt nederst i magen. Den fölelsen hadde jeg da jeg ventet på mensen som aldri kom for noen år siden...

Nå ooooorker jeg ikke vente mer!!!!

Bare pröver å forberede meg på at jeg ikke er gravid...

Skrevet

Hmmmmmmm.....

I dag ble jeg plutselig veldig kvalm rett etter frokost også....

Hadde 2 tester (strimler) fra billig-tester.no liggende, og testet like gjerne med både en graviditetstest og en eggløsningstest.

Graviditetstesten var klart negativ, men eggløsningstesten viste en svak strek i test ruten (kontrollruten var en klar strek)

Hva skjer egentlig?......

Skrevet

Jeg sliter med det samme her!

Hadde IKM i går eller i dag, skikkelig ømme har jeg vært, men ingen mens ennå.

Tok en negative CB Digital på fredag, har ikke skjekket flere ganger siden da, får vente til jeg får testene i posten i morgen.

Det nye som jeg kjenner nå, er sånne ubehagelige strålinger/Stikkinger som får meg liksom til å skvette..og i går hadde jeg vondt i venstre side i ryggen/hoften..der gravide holder seg når di er blitt store på en måte..så et eller annet er det.. om jeg ikke er gravid, så må jeg være syk eller noe..

Tror jeg er av typen som tester poitivt etter IKM, muligt det er for tidlig for deg også?? 8 dager etter EL er jo ganske tidligt. Fredag var 13-14 dager etter min EL

Skrevet

SKIKKELIG kvalm i dag ja!! Det MÅ jo bare bety noe?...

Har jo vært med på dette 2 ganger før (et vellykket svangerskap, og et som endte for 3 uker siden) så det kjennes veldig kjent ut.

Men det er jo litt tidlig for å teste...

Er SÅ spent......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...