Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #26 Skrevet 19. september 2010 Er ikek Sverre Anker Ousdal litt gammel da? Men joda...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #28 Skrevet 19. september 2010 Jeg syns det er vanskeligere å nevne en sexy mann enn en sexy kvinne, og nei jeg er ikke lesbisk. Jeg syns Aksel Lund Svindal er sexy, men er usikker på om jeg syns han bare er ekstremt råkjekk og ikke sexy. Jeg tiltrekkes av menn som ustråler ro og trygghet, som har bein i nesa og ikke unngår konflikter eller diskusjoner. I tillegg til å ha den omsorgsfulle evnen. De egenskapene er sexy. Så hvem kan det være her i Norge? kanskje en politiker? men jeg vet ikke hvem. Jeg får vel ikke lov til å nevne min mann?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #29 Skrevet 19. september 2010 Tror det er Ousdal jr, Mads, det er snakk om :-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #31 Skrevet 19. september 2010 Mitt barn har gått i barnehagegruppe med datteren til Trond Espen Seim, så jeg hadde gleden av å støte på ham 3-4 ganger i uken i en periode...Ikke bare er han minst like sexy i virkeligheten, men han er også utrolig hyggelig og sjarmerende. Tullet ofte med datteren min. Synd vi flyttet og måtte bytte barnehage...:-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #32 Skrevet 19. september 2010 Kjelling Han der spydkasteren
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #35 Skrevet 19. september 2010 er det lov til å spørre hvilken barnehage? Er liksom litt usikker på hvilken bhg jeg skal ha jenta mi i hadde gjort valget litt lettere
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #36 Skrevet 19. september 2010 Tor Hogne Aarøy er 2.04 m med herlig,sexy ,norsk viking! :-D
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #37 Skrevet 19. september 2010 Lars Vaular er liksom litt metrosexy :-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #38 Skrevet 19. september 2010 Haha, godt vi har ulik smak :-) Jeg synes stemmen til en mann har mye å si for hvor sexy han er. Og Tor Hogne Aarøy har en utrolig usexy stemme i mine ører :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå