Gå til innhold

Reimatec vinterdress til 799 på coop obs neste uke!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løp og kjøp, regner med at her blir det kaos!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ??? Selger de reima på coop obs??

Skrevet

Jepp, partikjøp, luer, votter og reima sko har de også, men dressene var jo knallbillige!!

Skrevet

Nå vet jeg ingenting om disse dressene men at OBS har begynt å selge reima klær vet jeg for det så jeg på OBS i dag!!!

Skrevet

Unnskyld meg men hvorfor skulle jeg lyve?? Fikk tilbudsavisen fra coop på mail nå, der stod tilbudene sort på hvitt!

Skrevet

Helt sant!

Har også sett kundeavisen, gjelder fra mandag av.

Skrevet

er det på alle obsbutikker?

Og hvorfor ser den anderledels ut en den på barnas hus...?

Skrevet

Jeg så også dette i kundeavisen.

Kjøper Alltid Reima dresser til barna. Men ble skeptisk til disse da jeg aldri har sett akkurat disse før.

Noen som har sett de andre plasser enn på obs, som eventuelt har de selv og som kan si noe om passform og hvor mye de egentlig koster?

Tenker at det sikkert ikke er de dyreste Reima dressene i utgangspunktet, men kan jo selvfølgelig være bra for det.

Skrevet

Det er vanlige reima tec vinterdresser som er helt nøytrale i fargen, ikke med fullt av mønster og greier. Jobber selv deltid på obs og har pakket ut disse dressene i dag for og henge dem ut til mandag.

Hadde dressene vært med mønster på og i partivare så hadde prisen vært minst 1199,men prisen er altså presset ytterligere ned og er da og finne i nøytrale farger!

Skrevet

Men selges de bare på obs da?? Hvorfor det? Fortsatt skeptisk jeg:) Hvis de er laget for å kunne selges billig så kan det jo være flere forskjeller fra de andre Reima dressene.

Skrevet

Herregud, hvorfor så jævla skeptisk? En Reimatecdress er en Reimatecdress! Det trenger ikke være dritt fordi den ikke selges i en eksklusiv forretning.

Synes dette virker som et knall tilbud til de som liker Reima sine dresser :)

Skrevet

Blir sikkert kaos og tomt med en gang... Surt. Skulle hatt votter og luer også....

Skrevet

Dere skeptikere, hold dere bare hjemme så vi som ønsker denne dressen kan få tak i den! Med en gang en reima dress ikke ligner på årets så er dere skeptisk!

Ingen som har bedt dere om og oppsøke coop obs heller, dra heller til Barnas hus og kjøp en dyrere dress med motiv på!

Skrevet

Det er helt sikkert en avtale mellom Reima og obs, så har de masseprodusert nøytrale dresser. Jeg VIL ha en. Var jo my finere enn barnas sine. Blæææææ rekker aldri sånne tilbud jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...