Jønimi Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Håper på mange svar! Jentenavn er vi faktisk enig om Men det er ikke helt lett med guttenavn. Jeg liker godt Eliah, Even, Isak.... Mannen liker best Martin. Men jeg syns det er litt "hardt" i uttale, i og med at vi skarrer på r'en Fra før har vi Noah Kom gjerne med masse forslag til oss!
Mazza** Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Og jentenavnet er? Faktisk enig med deg ang Martin og skarring Hadde det vært opp til meg skulle det vært Espen hvis gutt og Lilly hvis jente. Men tviler på om noen av de blir godkjent hos mannen. Vi har en Erik fra før så vil ha noe enkelt neste gang også. Noah er jo et bibelsk navn så sånn sett passer jo Isak godt da. Liker også Even.
Jønimi Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2010 Jentenavnet er Rebecca Nå begynte vi å snakke litt om David; betyr han som er elsket. Pluss at han gjorde en sterk prestasjon mot Goliat Smarte lille gutten Espen og Lilly er fine navn! Jeg er veldig glad i Lilly, det ble fort nedstemt da:) Hva liker mannen da?
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Her kommer det en liten Balder. Jeg hadde en skikkelig følelese av at jeg kom til å få gutt denne gangen så jeg har bare tenkt på guttenavn.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 I min mage bor Ludvik.
Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Jenta mi skal hete Kristina =) Hva med Noah og Emil?
Junifrue Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Tør ikke helt si hva lillejenta mi skal hete jeg. Før jeg ble gravid var det Henriette og Jonas som sto øverst på lista vår, men etter at vi fikk vite at vi får ei lita jente så har jeg begynt å tenke på henne som Anna. Hun blir da oppkalt etter sin mormor og tippoldemor (som mormoren er oppkalt etter). Så får vi se om jeg ombestemmer meg eller ikke, ar ikke så veldig bestemt av meg nemlig;) (Og så må jo mannen være enig)
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Blir det en gutt får han navnet Sivert etter sin tipp-oldefar. Blir det jente står det pr i dag mellom Rachel, Cassandra og Helle.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 Her blir det mest sannsynlig Sunniva om det er ei jente i magen, og kanskje Lucas om det er gutt! :-)
IreneUtålmodig Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 Blir det jente så blir det Isabella , og gutt leo Drømte om rebekka selv men det knabba storesøster ^^
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 21. september 2010 #11 Skrevet 21. september 2010 Oliver etter jeg har overtalt mannen
flashdancepants Skrevet 21. september 2010 #12 Skrevet 21. september 2010 Hadde det vært opp til meg, skulle hun hete Iris eller Vårin. Men vi er altså ikke enige om noe navn ennå.
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 21. september 2010 #13 Skrevet 21. september 2010 I magen bor lille C/Karla Marie<3 Marie er etter oldemor, storesøstrene har også mellomnavn etter oldeforeldrene. Foreslo C/Karla foe mannen og han svarte JA med en gang, det likte han, jeg var litt i tvil i en kort periode, men nå tror jeg det er sikkert. En kollega som har termin om 3 uker spurte om vi hadde tenkt på navn, så jeg fortalte det, de venter jente og hadde også tenkt på det navnet. Glad det var jeg som sa det først! Vi har ikke noe kontakt ellers, så det går greit.
snipp&snapp Skrevet 21. september 2010 #14 Skrevet 21. september 2010 vår lille jente skal hete Julie har ikke vært snakk om noe annet fra dag 1. synes det er kort og fint:) hva synes dere? hilnic
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 21. september 2010 #15 Skrevet 21. september 2010 Julie er PERFEKT =0) min tulle 2 heter det =0). Aner ikke hva denne i magen skal hete. Jeg vil Isabella om det blir jente som jeg tror det blir =0)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 21. september 2010 #16 Skrevet 21. september 2010 Julie liker jegg, det heter jeg og har alltid trivdes som en julie. I min mage bor det en Max, eller kanskje en Theodore =)
Suverent Skrevet 22. september 2010 #17 Skrevet 22. september 2010 I magen min bor det en liten jente som er litt navnløs, men vi har Iben Angelica, Linnèa, Eleah... Hvis det hadde blitt gutt hadde det helt klart blitt Liam.
snipp&snapp Skrevet 22. september 2010 #18 Skrevet 22. september 2010 godt å høre at det er flere som liker julie;) Suverent: Linnèa er fint da mange fine navn å velge mellom. Vi synes jentenavn var lettest, hadde det blitt gutt hadde vi ikke vært helt enige:P
Mazza** Skrevet 22. september 2010 #19 Skrevet 22. september 2010 Rebecca er fint David også faktisk Han vil ikke ha Espen fordi en kompis av han heter det, og Lilly liker han ikke bare. Jeg vil ha Lilly fordi det het mormoren min som jeg var såå glad i. Hun døde 3 dager før sønnen min ble født ,og han er i tillegg født på hennes navndag, så jeg tror det er meningen hvis jeg får en jente at hun skal hete Lilly....vi får se hva jeg klarer å overtale mannen med... Han vil helst ha sånne navn som jeg karakteriserer som harry....Loke og Alex er hans favoritter....OMG jeg dævvver faktisk ved tanken....
Lykkemamma Skrevet 22. september 2010 #20 Skrevet 22. september 2010 Knøttet i magen min heter Tiril eller Lucas. Må vente helt til i November for ny UL som forhåpentligvis vil vise kjønn. Hadde gledet oss SÅ masse til ordinær UL for å få vite om det var gutt eller jente, men knøttet var litt sjenert, og ville ikke vise seg fram. Fikk "heldigvis" ny UL pga lav, foranliggende morkake.
varuna Skrevet 22. september 2010 #21 Skrevet 22. september 2010 kaja om det blir jente. guttenavn er vi litt i tenkeboksen på.jeg liker godt Leander og Lasse.
Jenny_m Skrevet 22. september 2010 #22 Skrevet 22. september 2010 Mn skulle hete Julie... elsker navnet Julie Miranda skulle hun hete Miranda etter min oldemor Men så ble det en liten prins da og ting ble litt verre... Vi har havnet på Liam men får se når han kommer ut
LilleFru Skrevet 26. september 2010 #23 Skrevet 26. september 2010 olivia syns jeg er fint til jente, syver til gutt, men mannen vil ha internasjonalt lette navn, så utgår vel syver...
Aprilripsen Skrevet 26. september 2010 #24 Skrevet 26. september 2010 Her kommer ei lita Vilde. Hadde det blitt gutt ville det blitt en Emil. Selv om mine guttefavorittnavn var Lucas, Oscar, Morgan og Liam....de blei veldig fort nedstemt av forskjellige grunner....
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 26. september 2010 #25 Skrevet 26. september 2010 til gutt syns jeg Emilian er fint....jente Stella )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå