lille sprelle Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 vi har en snart tre år gammel brio happy og er veldig fornøyd med den! passer både til lave og høye trillere og er lett å manøvrere.
2010 Mammaen Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Har Brio Happy Duo 2010 modellen, og er fornøyd med den. Det eneste er at baggen er ikke veldig stor, så hvis du får store (lange) barn og skal ha plass til pose om vinteren kan det bli trangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå