Gå til innhold

Hva skal babyen i deres mage hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel,de fleste her på forumet er nok norske, så ikke så rart kanskje at det florerer av vanlige norske navn her inne heller? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel,de fleste her inne på forumet er nok norske,så ikke så overraskende så finnes det mest "kjedlige" norske navneforslag her? ;)

Skrevet

Vi får en liten gutt som skal hete Sverre, oppkalt etter morfaren min. Morfaren min døde faktisk ETTER vi hadde bestemt oss for dette navnet, så det blir litt spesielt for oss! Vi fikk iallefall spurt om hans tillatelse til å oppkalle gutten vår etter ham før han døde, og det sa han var en ære! :)

Skrevet

vår lille prins skal hete William. det var et navnt samboeren min kom på da vi så at det var en gutt inne i magen :)

og jeg likte navnet kjempe godt.

hadde det blitt ei lita jente en senere gang, skal hun hete Ina Marie. ( etter min lille søster, samt etter svigermor )

Skrevet

Vi venter på Sanne :))

Skulle d mot formodning bli en med tut, blir d en Simen.

Skrevet

Lillemann i magen skal hete Ludvig. :) Har fra før ei lita jente som heter Lykke. Synes dem passer bra sammen :)

Skrevet

Vi sto mellom Vida, Hedda, Lykke eller Elise (oppkalling etter min farmor), og endte på Lykke=) Dersom vi skulle få en skikkelig overraskelse ved fødselen så blir det en liten Jonah. Har fra før Gabriel på 2 1/2:) Ingen mellomnavn hos oss da vi har dobbelt etternavn.

Skrevet

I min mage bor en liten Adele......eller en Jakob hvis skulle vise seg og være en gutt

Skrevet

He, he. Litt småartig. Vår jente skal også hete Adele. Jeg hadde ikke hørt navnet før samboeren foreslo det. Så nå har vi et typisk "rosa-rom" -tar seg ut om det skulle bli gutt. Men guttenavn som er fine er: Leon, Lukas, Emanuel, Aiden.. :)

Skrevet

he he...sender deg en PM...har noe annet artig og se også

Skrevet

Hei! På besøk fra 2tri. Vi skal ha ei jente og navnet blir mest sannsynlig Celine. Hvis gutt Nathaniel

Skrevet

Karoline eller Kristian.. tror vi :)

Skrevet

Vanskelig med navn, er så mange fine velge i, må liksom se barnet også før vi klarer bestemme oss.

Gutt: Torjus evt. Henrik.

Jente: Anne, Nora, Thea + noen flere

Skrevet

Navnene kan virke rare for dere men, slik blir det;

Om det blir:

Jente: Romeesa

Gutt: Ayaan

;)

Skrevet

I magen min bor det ei lita Elise :)

Skrevet

Besluttningsvegring............. Blir dobbeltnavn da det er tradisjon for det i familien. Tror nesten jeg må se henne før jeg bestemmer meg helt.... Men det er disse jeg syns er finest. I alle fall nå fortiden.....

:)

Hva syns dere om:

Amelia Isabell

Amelia Kristin

Aurora Kristine

Aurora Isabell

Isabella Kristine

Arwen Isabella

???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...